Spokojenost zákazníků
Návod, jak předat zpětnou vazbu (pochvaly, připomínky, stížnosti).
Cílem společnosti Lázně Bělohrad a.s. je spokojený pacient. Může se však stát, že i přes naši maximální snahu, budete mít výhrady k našim službám či postupům a poté můžete podat podnět nebo stížnost. Vaše informace jsou pro nás cenným zdrojem, díky kterému můžeme posuzovat a zvyšovat kvalitu poskytované péče.
Kdo může stížnost podat:
-
klient/pacient,
-
zákonný zástupce nebo opatrovník klienta/pacienta,
- osoba blízká v případě, že klient/pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní, stav nebo pokud zemřel,
- osoba zmocněná klientem/pacientem.
V případě, že je podávána stížnost v zastoupení jiné osoby, je třeba tuto skutečnost doložit písemnou plnou mocí zastoupeného.
Z podané stížnosti musí být patrno:
-
jméno a příjmení stěžovatele,
-
kontaktní adresa stěžovatele,
-
identifikace pacienta v případě, že stížnost podala jiná osoba,
-
předmět stížnosti, tzn. podstatné skutkové okolnosti, které vedly k podání stížnosti,
-
podpis stěžovatele (u písemné formy stížnosti).
Anonymní stížnosti a podněty nebudou šetřeny ani vyhodnocovány.
Pro zpětnou vazbu zvolte jeden z následujících způsobů:
-
osobně – u lékaře, odpovědného vedoucího pracovníka, vedení společnosti
-
písemně – zaslat poštou na adresu: Lázně Bělohrad a.s., Lázeňská 165, 507 81 Lázně Bělohrad
-
elektronicky – na adresu kvalita@belohrad.cz
-
telefonicky na tel. č. +420 493 767 369
Podání stížnosti v žádném případě nezpůsobí újmu pacientovi, kterého se týká.
Po předchozí domluvě máte právo nahlížet do konkrétního spisu stížnosti a pořizovat z něj kopie.
V případech, kdy to bude s ohledem na povahu stížnosti vhodné, bude vám navrženo ústní projednání stížnosti.
Vaše stížnost bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Tato lhůta může být odůvodněně prodloužena o dalších 30 dnů. Jde-li o stížnost, k jejímuž vyřízení nemá společnost Lázně Bělohrad a.s. příslušnou pravomoc, bude tato postoupena do patřičných rukou.